Sudjelovali smo na Adria Luxury Summitu
Industrija luksuza posljednjih godina raste brže nego ukupna privreda i tu Hrvatska može imati važnu ulogu.
No definicija luksuza se mijenja, pa - osim skupih i lijepih predmeta ili luksuznog smještaja, što se smatra standardom - ljudima veće platežne moći treba prije svega ponuditi besprijekorno iskustvo i doživljaj, uvažavajući njihovo vrijeme kao najveći luksuz. Zaključak je to prvog Adria Luxury Summita, regionalne premium B2B konferencije, koja je u Amadria Park Hotelu Capital u Zagrebu okupila vodeće domaće i internacionalne stručnjake iz različitih industrija - turizma, tržišta luksuznih nekretnina, vinskog biznisa, IT-a te industrije mode, ljepote i luksuznih pića.
Na summitu je sudjelovala i Lena Mrđen, Estee Lauder Companies Cluster Manager, kao predstavnica Orbico Beautyja zajedno sa Janom Ewoud Vosom, osnivačem i vlasnikom brenda niche parfema Puredistance. Na najinteresantnijem panelu summita govorilo se o niche mirisima te njihovoj budućnosti kad se nađu pred izazovima široke distribucije.